Top 3 Raporty Kazdy wlasciciel biznesu i inwestorów Must Have

I czesto slysze pytanie, co powinno sie uzywac raportów dla mojej firmy i inwestycje? Mam kilka raportów dostosowanych uzywam, ale dzisiaj, mam zamiar podzielic sie z 3 standardowe raporty uzywac - sa to raporty, które mozna wyciagnac z mojego programu ksiegowego. Uzywam QuickBooks ale te raporty sa standardem we wszystkich pakietów oprogramowania ksiegowego.

- Sprawozdanie nr 1: Sprawozdanie z przeplywów pienieznych -

Gdzie mój pienieznych isc?

Czy to brzmi pytanie znajomo? Wielu wlasc
Czy to firmy, najmu nieruchomosci lub handlu opcji, Sprawozdanie z przeplywów pienieznych Sprawozdanie wskazuje, gdzie dokladnie gotówki idzie.

I jak to sprawozdanie, poniewaz daje mi mnóstwo informacji w jeden strzal. Mówi:

- My saldo gotówkowe od daty rozpoczecia raportu

- Moje saldo srodków pienieznych na dzien koncu sprawozdania

- My zysk netto lub strata za okres zglaszanych

- Ile srodków pienieznych wchodzil i wychodzil z mojej normalnej pracy

- Ile srodków pienieznych wchodzil i wychodzil z mojej dzialalnosci inwestycyjnej

- Ile gotówki wchodzil i wychodzil z mojej dzialalnosci finansowej

Oto przyklad, jak Sprawozdanie z przeplywów pienieznych Sprawozdanie mi pomaga analizowac moje wynajem inwestycji w nieruchomosci.

Kiedy ciagnac zysków i strat sprawozdanie (zwane równiez rachunek zysków i strat) dla mojej inwestycji w nieruchomosci do wynajecia, widze strate netto w wysokosci $ 10,000. Straty te informacje sa pomocne w moim planowania podatkowego, ale nie gdy staram sie ocenic, jak mój wlasciwosci wykonuja.

Strata netto wynika z duzych odpisów amortyzacyjnych, które sa bezgotówkowych odliczen, stwierdzil na mój najmu nieruchomosci. Tak, mam wybrac oprócz zysków i strat do raportu dowiedziec, czy moje Przeplywy pieniezne netto z nieruchomosci jest pozytywne lub negatywne. A ja chce informacji, nie chce spedzic duzo czasu na to kopanie. Dlatego wlasnie l milosc Sprawozdanie z przeplywów pienieznych raportów - to nie praca dla mnie!

Oswiadczenie przeplywów pienieznych rozpoczyna sie od straty netto z rachunku zysków i strat oraz sprawozdania sprawia, ze wszystkie korekty bezgotówkowych dla mnie. Na przyklad, dodaje z powrotem amortyzacji. To czynniki w gotówce spedzil zakup nowego majatku (co nie jest w rachunku zysków i strat raportu, poniewaz jest to skladnik aktywów, który zostanie sprawozdanie z bilansu). I to widac pienieznych spedzilem na splate glównych na mój kredytów hipotecznych. (Pamietaj, ze jesli platnosci hipotecznych obejmuje kapital i odsetki, to czesc odsetek jest zawarte w raporcie zysków i strat, ale glówna czesc nie).

Oswiadczenie przeplywów pienieznych odpowiedzi dreczace pytanie - skad my pienieznych go!

- Raport nr 2: Sprawozdanie naleznosci -

Jako wlasciciel firmy, chce wiedziec, kto jest mi winien pieniadze! Uzywam tego sprawozdania nie tylko polaczenia kolekcji, ale na studia zwyczajów moich klientów. Kto placi mi szybko? Który jest bardzo powolny mi placic? I korzysta z tych informacji, aby skupic moje wysilki na klientów, którzy placa mi bez zadnych klopotów i lepiej zarzadzac tym, którzy nie.

- Sprawozdanie # 3: Accounts Payable Report -

I zawsze chce zaplacic sprzedawcy na czas. Moje konta platne sprawozdan pozwalaja mi tego robic. Oraz sprawozdania te pomoze mi okreslic mozliwosci negocjowania znizki z moim dostawców, takie jak rabaty z tytulu wczesniejszej zaplaty. Tych oszczednosci udac sie do mojej dolnej linii!

Sprawozdania te sa 3 mozna teraz dostep z programu ksiegowego!

No comments:

Post a Comment