Klientów bankowosci mniej optymistyczne niz finansowe instytucje sa zdania,

Badania BAI i Finacle ujawnia coraz oderwaniu od banków, jak czuja sie o rzeczywistych nastrojów konsumentów i zadowolenie klienta.

co dwa lata firm Indeks Bank Consumer Sentiment, ze banki wierzyl klienci czuli coraz lepiej o instytucje finansowe, z wynikami wzrost od 126 137 w okresie do szesciu miesiecy. Punkt odniesienia dla skali - w przypadku gdy opinie sa neutralny - od 100.

Ale jednoczesnie czul, ze klienci banków byly coraz lepsze wrazenie na temat ostatnich wydarzen, konsumentów
Jednak naukowcy powiedzial, ze spadek nastrojów konsumentów nie odzwierciedlac spadek ogólnej lojalnosci klientów w bankowosci. Debbie Bianucci, BAI prezydent i CEO, powiedzial, iz wiele banków faktycznie wykazuje zwiekszona lojalnosc wsród swoich obecnych klientów, pomimo negatywnych uczuc wobec calego przemyslu. Klucz, powiedziala, byl przy pomocy wywiadu klientów biznesowych i analizowac to, co bylo przyczyna oderwaniu od ogólnego zadowolenia i lojalnosci poszczególnych banków.

"Zrozumienie, dlaczego te róznice w poszczególnych doswiadczenie bankowe maja miejsce i rodzaje klientów, które sa pozytywny wplyw, moga dostarczyc cennych informacji o tym, co zaowocuje wzrost zaufania do banków", dodali Bianucci.

"Podczas gdy konsumenci w calej geografii, plci i pokolen sa zniecheceni teraz z sektora bankowego jako calosci, na pytanie o ich podstawowych banku, istnieja znaczne segmentów konsumenckich, które odpowiadaja pozytywnie na co ich banki sa dla nich robi", powiedzial Ajay Nagarkatte , dyrektor zarzadzajacy BAI Research.

ocene lojalnosci klientów róznily sie znacznie w zaleznosci od rodzaju instytucjom finansowym nalezala. Banki internetowe i firmy brokerskie napedzane mlodszych klienci maja najwiekszy lojalnosci klientów wszelkiego rodzaju instytucji finansowych, zwiekszajac 37 punktów z wczesniej neutralny wynik 100. zwiazków kredytowych wykazalo zwiekszenie lojalnosci klientów, rosnie szesc punktów od 123 129.

Duzych banków wykazalo najwiekszy spadek lojalnosci klientów, wedlug badania, spada o 15 punktów z 81 juz negatywnej na jeszcze nizszy wynik 66. banków regionalnych 9 punktów spadla do 92, a banków spolecznosci, a jednoczesnie przynosza pozytywne lojalnosci klientów, nieznacznie spadla z 118 do 114.

Bank raporty inwestycyjne magazyn Konsultant ze gwaltowny wzrost lojalnosci klientów przez tych, którzy korzystaja online banków i brokerów jest ze wzgledu na fakt ze te instytucje sa w stanie skupic swoje zasoby obsluga klienta w ich jeden kanal - www. Tradycyjnych banków jest utrudniona, czasopisma mówi, bo musza koordynowac swoje inicjatywy obslugi klienta miedzy wielu kanalach.

No comments:

Post a Comment